Meniu Acasă

In subsol la Grand Bend

N-am luat cazare la Pinery, ci mai la nord, ca sa ne si bucuram de zapada aia la care speram macar de Craciun. In anii din urma, dinainte de pandemie si dinainte de-a se naste Cati, pe cand nu ne prindea niciodata Craciunul pe-acasa, n-am avut niciodata zapada. Ne duceam doar ca sa avem si noi brad “acasa”, dar altceva decat ce puteam face si fara sa plecam nicaieri, nu faceam. Atunci nici nu era politica asta de free cancellation la hoteluri. De cand cu covidul asta, e, multe chestii bune se intampla de cand cu covidul asta, nu numai rele, de fapt rele, pe aici, nu prea se mai intampla, asa ca daca vremea-i nasoala, adica prea cald afara, sa nu ne putem da si noi c-o patina sau o saniuta, ne cerem banii inapoi. Si ne ducem la Pinery.

Pentru cine nu stie, asta este un parc la malul Marelui Huron, faimos in special pentru camping. Oamenii se duc acolo cu cortul. Noi n-am fost cu cortul, am fost si cu cortul asta vara, dar nu acolo, daca mai am chef pana la sfarsitul postarii o sa povestesc prima experienta (si cel mai probabil si ultima), in boscheti. Nici la hotel n-am fost ca acolo nu sunt hoteluri. Ori eu, pana la ora actuala n-am aflat de unul la Grand Bend. Pe plaja, sau cel mai departe pe strip, ca la zeci de kilometri, in porumb, mai statusem. Poate ceva inn-uri cariate sa fie, dar greu sa prinzi un loc la gandaci. Zona e foarte populata si populara, dar unde dorm toti oamenii astia e inca cel mai mare mister legat de Grand Bend. Ne-a recomandat o ospatarita ceva resort Oakwood or something, dar cred ca era beata, sau noi eram si n-am vazut preturile bine, ca erau cel putin de Monte Carlo asta vara. Acum nu va imaginati ca noi am stat degeaba. Ne-am cazat cu vreo jumate de an inainte la un AirBnb, si motivul pentru care scriu postarea asta e sa va avertizez, sa nu faceti ca mine. Mai bine va duceti cu cortul decat unde m-am dus eu. Dap, se poate mai naspa si decat in boscheti. Am dat $1,200 pe 6 nopti. Asta ca sa ne intelegem. N-a fost chiar cel mai ieftin, dar acum sa ma trimiti gratis la Grand Bend tot acolo, nu ma mai duc nici sa ma platesti. I-am dat un review cumsecade pe AirBnb, ca gazdele chiar au fost cumsevade, nimic de zis, curat peste tot, totul la indemana, problema am fost noi. Desi si noi am primit review bun de la ei. Ne-am pupat in cur unii pe altii, de adio. Inca din ianuarie sau februarie cand am facut rezervarea (noi am fost in august acolo), stiam de prin comentarii, ca gazda va fi acasa, dar am preferat sa nu dau o importanta prea mare acestui aspect. Noi am mai stat la Airbnb, dar nu cu proprietarii pe cap, de fapt, mai bine as zice, noi pe capul proprietarilor. Ca zici ca eram la furat acolo, desi platisem o carca de bani. Stateam in subsol, la basement cum se zice, dar mergeam pe varfuri sa nu-i deranjam, in timp ce de sus se auzeau oalele si basinile lor. Nu ma intelegeti gresit, oamenii chiar erau foarte de treaba si chiar au facut totul ca sa ne simtim ca acasa. Ca acasa la ei 🙄. Aveam afara si barbeque pentru oaspeti si lemne sa suflam in foc. Dar noi ne simteam de parca le suflam in ceafa. Asa ca nu ne-am dus niciodata. Si colac peste pupaza s-a intamplat si-o nefacuta, de-mi venea sa fug pe geam. Le-am spart oglinda. Ma rog, nici acum nu stiu daca noi am facut-o, sau doar s-a intamplat cat eram noi acolo, ceea ce e aproximativ acelasi lucru. Intr-o zi ne-am intors acasa si nu mai era pe perete. Era tandari pe jos, ca si stima mea de sine cand am vazut una ca asta. Ca noi suntem din aia cu mult simt, si ne simtim aiurea si cand nu-i cazul. Dupa cum tocmai v-am detaliat mai sus. Urmatoarele doua ore dupa teribila constatare, m-am certat cu Bobi cine sa se duca sa-i spuna doamnei. Deci inca o data, n-o facusem noi, dar asa parea. La o analiza detaliata a oglizii de pe jos, am observat ca fusese lipita cu lipici pe perete, si e posibil ca si Cati sa fi avut o oaresce influenta, sa fi trecut pe langa ea, nu zic nu, dar vina era pe jumatate a noastra. Cealalta era a lipiciului. In fine, ca sa n-o deranjez prea tare, i-am dat doamnei un mesaj sa coboare de urgenta ca s-a intamplat o nenorocire. De urgenta, dupa doua ore, ca atat a durat sa ne trimitem la taiere unul pe altul. Pana la urma, a picat pe mine, ca cica e contul meu de AirBnb. A venit tanti, n-a parut prea impresionata de urgenta, a adus aspiratorul si aia a fost. A durat mai mult sa-i cersim noi scuze, decat ca fapta sa para ca nici n-ar fi fost. Eh, noua iar ni s-a parut prea mult, cum naiba sa nu te superi pe noi, asa ca a doua zi, in loc sa ne ducem la plaja, ne-am dus la dracu in praznic, adica la cel mai apropiat Canadian Tire, sa-i luam femeii alta oglinda. $10 am dat pe ea. Identica si la fel. I-am luat si lipici si cand i le-am facut cadou, si-am vazut ca asta chiar o impresionase, parca in sfarsit ne relaxasem si noi. Pacat ca a doua zi a trebuit sa plecam.

Uita-ma acasa la ea, paream fericita, dar numai eu stiam ce-i in sufletul meu.