Meniu Acasă

Aveti grija de bicicleta!

Am iesit weekendul asta cu bicicletele. Le-am atasat de masina si ne-am dus pana in parcul unde mergem, de obicei, cu Cati, sa le dezmortim un pic. Mi-era dor sa le aud zornaitul rotilor si sa ma sui in sa. Nu m-am dat foarte mult, ca a trebuit sa il las si pe Bobi. Nu putem merge impreuna deocamdata ca trebuie mai intai s-o invatam si pe Cati sa se dea fara roti ajutatoare. Sambata cand eu o ajutam, iar Bobi urma sa se invarta pe stradutele din parc, inainte de-a pleca mi-a legat bicicleta de un gard. Inainte, nici bicicletele lasate pe marginea drumului, special sa fie luate, nu le lua nimeni, dar acum cica se fura mai ceva ca portofelele. Ca portofele mai gasesti, dar biciclete, nu prea. E penurie prin magazine de tot ce inseamna obiecte din astea pentru activitati outdoor. Noi abia am gasit un atasament sa le agatam pe masina. Bobi intentiona sa ia Thule sau Kuat, ca sunt cele mai de firma, dar pur si simplu, nu a gasit pe nicaieri. Si chestiile astea nu costa putin, dar se dau ca pita calda. A gasit ceva la Canadian Tire pana la urma, ultimul in stoc, care pare foarte bun. A dat pe el 500 de dolari, cam la jumatate cat ar fi un Thule, dar se potriveste foarte bine pe masina, de unde deja nu mai avem de gand sa-l scoatem toata vara.

Ne intrebam zilele trecute daca ar fi o idee buna sa ne luam bicicletele in Quebec, acum ca ne e asa usor sa le caram pe autostrada. Ca noi avem rezervata acolo o vacanta la vara. Doar ca nu stim daca vom mai putea merge noi, in primul rand. Cu noile restrictii la granita dintre provincii, e foarte posibil sa scapam de grija asta. Nu mi-ar parea bine sa nu mai plecam, dar nici nu mi-ar parea rau sa ramanem prin Ontario. Ca Ontario e frumos la el acasa vara. N-am mai vedea balenele in ocean, asa cum abia asteptam, si inca putina Canada, asa cum ne dorim, dar ce vreau sa zic e ca avem ce face si pe-aici. Cu bicicletele in spate, vara sa fie, ca de locuri frumoase si primitoare nu ducem noi lipsa. Deci pe astea inca nu ni le fura nimeni 😄

Categorii:Jurnal

Francisca

11 răspunsuri

1. Da , dar din pacate sa poti pleca mai mult de o zi si maj departe , la modul teoretic nu este permis … cred ca mai am un pic si ajung la depresie . Fiica-mea a zis ca daca asa vor fi lucrurile si in toamna ,nu ii lasa pe gemeni sa inceapa scoala … ar fi complet inuman sa ii pui la 4 ani online…

2. Noi suntem ok si cu one day trips ca sa ne mentinem mentalul pe linia de plutire. Eu nici nu-mi imaginez cum poate fi scoala online pentru un copil de 4 ani. Si daca ii lasi sa o inceapa, numai scoala nu se cheama aia, adica e oricum ca si cum n-ar incepe-o.

1. da, ai dreptate, am vazut si p’aici ca unele articole dispar din magazin si nu mai apar..huggies snug & dry size 6 de ex nu mai gasim nici in magazin nici online de ceva vreme..am trecut fortat pe pull ups pt junior..wasabi paste caut de luni intregi..cre’ ca supply chains/production sunt intrerupte pt articole considerate neesentiale..ce sa faci?ne adaptam ca sa salvam planeta..de ex am inceput sa ne facem noi ghimbirul murat,.nevasta coace acasa pita sourdough, etc. ..cat mai gasim lavazza rossa sau crema y gusto pt espresso machine suntem ok (timmy h si star b noi nu bem .. :D)

2. de asemenea, nu cred ca restrictiile sunt enforced la sange; e mult PR in mass media, adica sa te descurajeze sa calatoresti de exemplu, dar pana la urma nu-ti interzice nimeni; turkish airlines zboara cluj montreal cu legatura f buna la istanbul dus intors cu 650 de euro; aa, ca te fac la mental cu hotelul, cu carantina, astea sunt tehnici de descurajare, pur si simplu refuzi testul, hotelul sau ce mai vor la intrarea in Ca si noapte buna, cum s-a filmat unu’ la intrare cu politia la vama, sunt canadian i have rights refuz testul, da-mi amenda mai repede ca tre’ sa plec, am treaba..ma arestezi? nu, atunci hai pa.
    sau poti fi conformist pt binele planetei, ceea ce e o optiune buna de asemenea

1. Eu sunt sigura ca si dupa ce majoritatea va fi vaccinata regulile cu masca si distantarea sociala se vor pastra, cel putin o vreme. Suntem inca faza de teste cu vaccinurile astea si asta va mai dura. In plus, acum cred ca cer carantina chiar daca esti vaccinat, pentru ca nu toti sunt vaccinati, iar tu poti fi purtator.

1. Eu chiar stiu pe cineva care e plecat din Canada de vreo 3 luni. A fost in Dubai si acum e in US. Eu sunt sigura ca nu are nicio problema sa se intoarca oricand daca vrea, dar probabil nu vrea deocamdata. El insa, spre deosebire de noi, cei mai multi, isi permite financiar carantinarea aia la hotel si tot ce mai vor la intrarea in Canada, ca, intr-adevar, altceva nu au ce sa ii faca. (Ba isi permite inclusiv riscul de-ai fi refuzata intrarea o vreme, practic grija celor mai multi). Daca nu as avea exemplul asta as zice ca nu se poate, dar se poate foarte bine, daca ai cu ce.

1. Oricum, acum vad ca au bagat armata in spitale sa ajute, ceea ce mie imi da un sentiment ciudat de disconfort, la sensul ca e clar ca situatia e mult mai grava decat o simt eu din fata calculatorului, muncind de acasa. Eu cumva imi permit luxul de-a privi detasata, dar cand armata e detasata, parca nu mai e acelasi lucru.

3. Nu au cum sa iti refuze intrarea in Canada, daca esti rezident sau cetatean. Nici la hotel nu trebuie sa stai, ca nu esti arestat, nu semnezi ca acepti sa te carantinezi la hotel. Daca te duc ei, chemi un Uber si pleci acasa exact cind pleci si din spital cind te externezi pe propria raspundere si nu te vor impiedica, pentru ca e lipsire legala de libertate. Le spui ca te carantinezi acasa. Amenda o contesti in instanta si se anuleaza ca e ilegala.
    Intrebarea care ramine este ca merita tot stresul si hartuiala cu politia ? Ca nu merita si mai bine ramai acasa. Chestiunea ramine valabila pentru cei care nu accepta sa-si faca nici teste, nici vaccin. Daca au bagat armata ( panadalia oricum e actiune medico-militara de la inceput ), fereastra Overton, ceasul rau, pisica 13 sa nu ne trezim cu legea martiala just becouse …