Meniu Acasă

Ce-mi doresc la anul

Eu nu am nici cea mai mica intentie sa ma apuce miezul noptii de Anul Nou. Nu ma taie nici un feeling cand ma gandesc la ziua de maine. Va pune punct anului astuia. Si de la capat. Cat a fost anul asta de nasol, normal ar fi sa zic duca-se, dar parca mi-e mai teama de ce-o mai veni decat de asta. Acum nu vreau sa fac caz de necaz, dar adevarul e ca ma gandesc uneori si putin cu teama la viitor. Nu cu frica, dar cu îngrijorare. Ca nu vreau sa pierdem ce avem. Nu numai eu, ci toti, ca fiecare dintre noi suntem toti. Bine, asa gandesc eu in momentele mele de deznădejde, cauzate de avarii hormonale, ca in restul zilelor am gânduri si preocupări cat se poate de normale. De aceea nici nu vreau sa tratez noaptea asta dintre ani in mod special. E doar o continuitate, un parcurs normal, catre mai bine, sa speram. Caci sunt eu optimista, dar nu si naiva, sa nu-mi dau seama ca anul viitor nu se va putea purta de ca si cum 2020 nici nu s-ar fi intamplat.

Lasand panseurile pe alta data, eu la anul imi doresc foarte mult sa pot zbura. S-o duc pe Cati in Romania, sa-si vada bunicii, si locul acela de poveste. Ii zic de poveste ca exact asta este pentru ea. O poveste inainte de culcare, pe care i-o spun seara de seara, la cerere, cu mine cand eram mica, personajul principal. “Poveste-mi de cand erai mica”, imi spune. Si-atunci ii povestesc tot felul de întâmplări, prin care isi cunoste bunicii mai bine, unchii, mătușile, si incep sa faca parte din viata ei, asa cum fac Scufița Rosie, Alba ca Zapada si toate celelalte personaje care ii modelează viata. Pe Skype ne salutam, dar prin povesti, traim impreuna. Daca se va putea. Daca nu, vreau sa ma duc in Caraibe macar, macar o data. Mi-e dor, cum de putine lucruri mi-e in viata, de aerul tropical al insulelor din Sud. E unul din lucrurile cele mai faine pe care le aveam in viata, si de care intenționam sa ma bucur de doua ori pe an. Nu-mi mai imaginam anii fara momentele acestea exotice. Si nici acum nu mi-i imaginez.

Bineinteles ca vreau si sanatate, si bani, sau macar sa nu-mi pierd jobul, dar pe astea le am si acum. Pentru astea sunt recunoscătoare, dar nu le duc lipsa ca sa mi le si doresc. Imi doresc cel mult ca la anul pe vremea asta sa nu ajung sa mi le doresc. Atata tot.

Categorii:Jurnal

Francisca

14 răspunsuri

1. „Aerul de Caraibe ” … in primul meu drum in Sud am aterizat in Puerto Plata…seara la 10 noaptea . Cand am iesit din avion primul lucru care m-a izbit a fost aerul acela umed-cald plin de arome tropicale . Ai dreptate , odata ce-l simti devii dependent de el. Maine m-as urca in avion ca sa il simt . Un drum in Sud imi lipseste crunt .

1. De aia am si menționat aerul si nu plaja sau marea, ca pe mine ala ma înnebunește acolo. Tot in momentul in care cobor din avion. Sper din tot sufletul ca la anul sa putem merge din nou. Teoretic se poate si acum, dar…parca nu-ti vine. Am asa un feeling ca pana prin aprilie insa o sa ne tot frece cu lockdown-ul asta, dar sper ca din a doua jumatate a anului sa ne mai si scutească.

1. Am venit de citeva zile din Aruba. Da, am riscat dar zic eu ca a meritat. Am gasit o insula activa, cu ceva turisti mai ales din State. Am stat intr-un apartament, am avut masina noastra si am gaitit, luat take out. Evitat zone busy (terase, excursii), pastrat distanta si purtat masca au fost reguli respectate de noi. Sintem in carantina acuma, sper sa iesim cu bine, Da, calatoria cu avionul a fost stresanta ( prin US escala…) dar a mers super repede la checkin si immigration. Ne-a trebuit test negativ de 72 ore la intrare in Aruba, toata lumea e testata cea ce da un pic de sigranta…in rest, apa, plaja, caldura, imcredibil snorkeling, tot ce ne-a trebuit sa reincarcam bateriile.
        Va doresc un An nou sanatos si fericit si multe calatorii!

2. Aha, deci tu ai intrat pe blog din Aruba zilele trecute😋. Bravo, poate la anul ne facem si noi curaj! Problema la noi e cu carantina. Eu pot lucra de acasa dupa, dar la Bobi e mai complicat. Eu sper de la anul sa nu mai fie nevoie. La multi ani si tie si familiei tale si un an mai bun va doresc!

2. La multi ani si sanatate tuturor! Sa fie 2021 anul intoarcerii la normal, fara restrictii si pandemii comuniste.

3. Zic si eu La Multi Ani ! Si mie imilipsesc vacantele, ca m-as duce in desert si pe jos, ca Badea Cirtan, insa problema e ca ori sunt inchise granitele, ori cer aia test de guvide, big no-no !

1. La multi ani! Am vazut aseara Greenland! Bun, bun de tot. Dar ce film!!! Iti dai seama ca lumea e acum cu curul in sus de la o gripa, daca s-ar intampla ceva similar in realitate, ce am vazut in film va fi mic copil pe langa ce-am trai. Ma rog, nu cred ca am trai prea mult. Nu mi s-a parut interesant cum au reusit ei sa scape si sa se salveze, aia a fost ca-n filme, dar comportamentul oamenilor si haosul sunt șocante, iar pandemia asta, cu rafturile golite de hartie igienica dovedește ca exact asa ar fi si-n realitate. Mai rau!!!