Meniu Acasă

Planuri de vacanta

Mi-ar fi placut sa am o sefa naspa, acum, ca pleaca in concediu, sa ma bucur si eu. Dar ea nu e naspa, asa ca mare diferenta lipsa ei nu face. Se duce de weekendul asta pana la sfarsitul celuilalt la Killbear, undeva la vreo 3 ore de condus in nord din Toronto. Face asta an de an, de vreo 10 ani. Se duce cu cortul. Ma rog, ea are un trailer, ceea ce e ceva mai sofisticat decat cortul, dar cu cortul a inceput. Nu e singura pe care o stiu ca face chestia asta, de fapt sunt atat de multi ca sa prinzi un loc, nu in fata, oriunde, e pe locuri fiti gata, start cu vreo 6 luni inainte. Ca nu-ti pui cortul unde ti se ridica tie, sunt locuri special amenajate pentru camping. Cele mai multe sunt amplasate pe malul unui lac, mare sau mai mic, la marginea unei paduri, intr-un peisaj salbatic, dar civilizat, ca au buzi, dusuri in zona, cred ca si semnal la telefon (desi, la asta cu telefonul, ma indoiesc). Ca sa ocupi unul din locurile astea trebuie sa te inregistrezi online si sa platesti de prin Februarie, cand incepe sezonul de inregistrari pentru sezonul de camping. Nu stiu exact procedura, nici unde te inregistrezi, nici mare lucru, ca noi n-am fost niciodata, dar vrem sa ne ducem la anul. Cu cortul sau nu, una din vacantele pe anul viitor stiu sigur ca vreau sa fie in Canada. Pe coasta de est, prin Nova Scotia sau New Brunswick, unde, tot colega asta mi-a zis ca e splendid, sa vedem fluxul si refluxul la Atlantic sau balenele in larg, pe coasta de vest, la Pacific, in Vancouver, sau aici, la noi, in Ontario. Doar asta nu stiu sigur inca, dar mai am timp sa ma decid. Nu mult insa, ca nu e ca si cum cu hotelurile ar sta diferit decat cu corturile. Si pe alea e bataie ca la nebuni. N-am patit-o o singura data ca sa nu stiu ce vorbesc. Vara, mai ales in preajma long weekendurilor, e totul, peste tot, sold out. Bobi zice ca sunt prea putine. Nu stiu daca sunt putine, dar sunt clar prea putine pentru cati oameni merg si mai ales, vor sa mearga. Mai e varianta Airnb, pe aia n-am incercat-o pana acum, dar am luat-o o data in calcul, calcul care nu ne-a dat deloc cu plus, ca aveau niste preturi foarte mesimtite. Nu ca hotelurile ar fi mai ieftine, dar orisicat, te-astepti sa fie mai ospitalier unul care-ti lasa cheile de la casa pe mana.

Pentru long weekendul de la inceputul lui August voiam sa ne ducem la Grand Bend vreo doua, trei zile. N-am gasit unde sa ne cazam. Am cautat ore intregi la inceputul saptamanii asteia de mi-o iesit ochii din cap si s-au inrosit de la cat rosu am vazut in fata lor. sold out. sold out. sold outAcum vreo cativa ani cand am fost, am stat la un hotel la vreo 60 de km de plaja si acolo poate am fi gasit si-acum ceva, chiar ziceau ca mai au o camera. Doar ca, daca cu niste ani in urma, 60 de kilometri nu erau nimic, acum cu Catiusa, sa trebuiasca sa ne suim in masina si sa conducem zeci de kilometri ca s-o culcam, thanks, but no way. Pana la urma vom reitera mini-vacanta esuata de 1 Iulie. Mergem in acelasi loc, stam la acelasi hotel (am gasit ca am cautat, ca si data trecuta, de duminica pe luni si nu de sambata pe duminica sau luni), in aceeasi formula, singurul lucru care sper sa nu fie la fel e vremea, ca aia ne-o stricat noua meciurile data trecuta, desi acum, cu invatatura de la mama natura, avem planuri B, gen, daca nu putem sta pe plaja, facem hiking prin padure. Au acolo niste trasee de vis. Singura problema e, din nou, cu Catiusa ca ea a invatat sa fuga inainte de-a invata sa mearga si nu stim cum o sa-i facem fata. Ea nu se indreapta ca omul, la pas catre ceva, sau nu-si ridica doar privirea catre o pasarica, de exemplu, ci devine excited, inclusiv in zona membrelor inferioare, si o ia la goana, si cum n-o tine inca echilibrul la viteza, trebuie sa ne tina pe noi picioarele.

Categorii:Jurnal

Francisca

3 răspunsuri

1. LOL!!! Acelasi lucru m-am intrebat si eu cand am pus poza. E a unui prieten cu care am fost acolo acum vreo 2 ani. Barbat deci. E o mana faina, dar daca te uiti atent se vede ca nu e chiar de femeie.

1. Mie mi s-a blocat mintea la degetul ala incirligat si nu am putut merge mai departe sa analizez daca e mina de barbat ori femeie ( neimportant ).

%d blogeri au apreciat asta: