Meniu Acas─â

Invitatie la stres

Bobi m-a intrebat zilele trecute daca nu vreau sa ne trimita in Italia cateva saptamani pana ma intorc la munca. In Italia la sora-mea. Sa stau cu ea o vreme, sa ma bucur de o vreme mai buna decat asta de aici si sa ma relaxez inainte de a ma duce iar la job, cand va fi mai dihai ca pana cum pentru ca acum am doar un job, atunci voi avea doua. Cand l-am auzit, au inceput sa ma mance talpile de entuziasm si stiu ca daca as fi dat aprobator din cap cu bucurie, atunci ar fi luat si biletul. Entuziasmul insa m-a tinut cateva secunde pana am realizat ce ar insemna sa umblu de una singura prin aeroport cu Coco in carca. I-am adresat si lui intrebarea asta si mi-a zis ce ar insemna? Te sui in avion si te dai jos. Yeah, right!

Eu stiu ce inseamna sa plec cu Coco si numai pana la magazin, mai ales daca imi gasesc sa plec cand ii e somn sau vrea sa manance sau numai ea stie ce vrea. Numai ieri am plecat la cumparaturi cam pe ora ei de somn de pranz, sperand ca va adormi in masina. Zg├ól╚Ť├óit─â in scaunul de masina, i-o sarit si somnul si cand am ajuns la magazin era, desi doar parea, fresh. S-a dus Bobi sa ia de la Adonis mancare, iar eu cu ea am intrat intr-un Outlet Gap sa ne cumparam chestii. Nici n-am intrat bine pe usa ca-si si intindea mainile spre mine s-o iau in brate. Pe mine nu ma lasa inima sa n-o iau, si dai si impinge la carutul gol cu Cati in carca mea. Intre timp Cati imi tragea amuzata fesul de pe cap si mi-l punea pe ochi. Umblam prin magazin ca un cal orb. M-a calarit printre rafturi o vreme, eu ii tot aratam hainute pentru ea, de care ea nu mai putea, tot fesul meu era mai interesant, pana cand am obosit si am pus-o inapoi in carut, unde, evident, nu voia. I se facuse si somn si era deja cranky. Nici in brate nu-i mai placea, ii dadeam jucarii, le arunca pe jos, asa ca am lasat boarfele pe care le agatasem de carut eventual sa le si cumpar si am iesit afara s-o plimb, poate adoarme. Afara taraboi, incepuse sa planga, de somn, ca voia sa doarma in patul ei, cu ┼ú├ó┼úa-n gura, doar ca noi eram afara la -100 de grade si incepuse sa si ninga…L-am sunat pe Bobi sa aduca masina s-o culc, ca la nebuni. Nu e tot timpul asa, dar cateodata e cat sa-mi ajunga si pentru cand nu e.

Asa ca eu nu ii inteleg, dar ii si admir in acelasi timp, pe cei care se aventureaza la calatorii lungi cu puradei din astia sugari, care sunt super fixisti. Ei asa stiu si doar asa vor. Vor in patul lor, vor sa le cante muzica aia, vor la ora aia…Daca nu ai un motiv serios, absolut necesar, si numai la unul medical ma pot gandi, de ce ti-ai bate capul? Eu mi l-as bate doar daca ea ar si intelege ceva din excursiile astea, dar si pentru ea, ca si pentru mine, sunt doar un stres si un f***, ma scuzati.

Deci am zis pas la invitatia de a pleca in Italia, asa cum am zis pas la invitatia de a merge in Romania in Aprilie, oricat de mare ar fi nunta in familie. Oricat m-ar asigura toti ca vor avea grija de ea, eu stiu ca nu va fi asa. Nu ca nu vor avea grija de ea, in intentie, doar ca ea nu vrea sa aiba nimeni grija de ea. Ea o vrea pe ma-sa. Daca ar fi fost suficient de mare incat sa priceapa ceva, stresul meu chiar nu ar conta, dar asa, decat sa o stresez pe ea aiurea, mai bine ma lipesc eu de vacanta. Si nici macar nu am sentimentul ca pierd ceva. Daca as fi fost singura m-ar fi enervat rau sa ma saboteze cineva, dar cum nu mai sunt singura, mi se pare, dimpotriva, ca ne facem amandurora un mare bine.

Categorii:Ce mai fac? Parerea Mea

Etichetat ca:

Francisca

8 r─âspunsuri

1. La fel zic si eu, ca bebelusii si copiii mici nu au nici cea mai mica necesitate sa calatoreasca, deci nu vad de ce parintii i-ar forta sa o faca ( cu exceptia motivelor medicale, cum ziiceai si tu ).
    Daca parintilor nu le pasa de propriul copil ca il chinuie trambalat prin avioane si masini, macar bunul simt ar trebui sa ii opreasca . Bunul simt ca deranjeaza un avion intreg cu urletele copilului, desigur. Copil care nu are nici o treaba cu calatoria in sine, nici o nevoie, nici un interes.

Apreciaz─â

2. Bella a calatorit cand avea 8 luni pana in Alberta . Au plecat in vizita la ceilalti bunici . A fost super ok . Mai greu e dupa 1 an jumate . Cand merg in picioare , vor sa exploreze , sunt curiosi . Dar nici atunci nu a fost capat de tara. Am plecat de doua ori in vacanta in sud cu ea . A fost ok .
    Oamenii in avion sunt in 90% intelegatori si cu bun simt . Deobicei incearca sa interactioneze cu ea . Are un fel care ii cucereste chiar si acum la aproape 4.
    Nu e chiar atat de greu cu unul ­čśë . Stai sa vezi la vara ca e posibil sa plece Andra cu doi odata de un an jumate ­čśü

Apreciaz─â

3. Oamenii din avion sunt intelegatori si cu bun simt, pentru ca sunt obligati sa fie asa, ca altfel tot ei vor fi pedepsiti. Dar intelegerea dispare in moemntul in care aterizeaza si incep sa faca plingeri insistente la compania de zbor, ca zbierate si circ.
    Asa de mult se pling, ca au inceput sa se ia masuri impotriva parintilor care isi tirasc copii prin locuri nepotrivite pentru ei : restaurante cu acces interzis copiilor, zboruri fara copiii, etc. Incet, incet se iau masuri imptriva parintilor care cred ca totul li se cuvine, doar pentru ca … copil.

4. „Nu e chiar atat de greu cu unul” – e mai putin vorba de mine aici, cat e vorba de ea. Si atata vreme cat nu e usor pentru ea si nici necesar, mai bine nu.

In legatura cu pl├ónsetele de copii in anumite locuri…e clar ca nu poti opri un copil sa pl├óng─â, dar asta nu inseamna ca altii n-au dreptul sa fie deranja╚Ťi de asta. Cred ca solu╚Ťia este ca restaurantele sau companiile de zbor sa specifice daca permit sau nu copii, oricum ar suna asta. Si atunci treaba e oabla si fiecare stie clar ce are de facut. Daca nu specifica nimic, atunci I guess ca ce nu e interzis este permis si r─âm├óne la latitudinea pasagerilor sa se descurce, fie ca sunt parintii, fie ceilal╚Ťi. Oricum, eu nu vreau sa-mi aduc copilul in situatia asta si nu ma g├óndesc atat la ceilal╚Ťi, cat in primul rand la ea.

Apreciaz─â

5. Ce ti-am spus e ca e mai usor acum decat peste un an. ­čśë din punctul ei de vedere ca al nostru nu conteaza oricum Acum deobicei dorm la zbor lung … Dar dupa doi ani sunt superactivi si se plictisec repede . Dar o vacanta in sud , la mare merita deranjul si stressul .
    Cei mai multi dintre oameni inteleg un copil pentru ca si ei au avut /au copii nu pentru ca se tem de legi . Stiu cum e si e parte din viata . Cei care nu inteleg , ei bine intra in cei 10 la suta .
    Restaurants sunt de doua feluri… si e normal sa nu te duci intr-un a la carte cu copii dar in cele obisnuite …de ce nu ?

Apreciaz─â

1. Din punctul meu se vedere nu are cum sa fie mai usor PENTRU EA acum decat dupa 1 an jumate. Atunci poate merge pe picioarele ei si nu are decat sa exploreze cat vrea. Va fi poate mai greu PENTRU MINE, dar asta am spus si mai sus ca este mai putin important. Nici pt mine nu cred insa ca va fi mai greu. Atunci cand va incepe sa mearg─â pe picioarele ei si sa ma ├«n╚Ťeleag─â, pt mine e deja altceva.

Vom merge si noi la mare, dar, din motive pe care le-am zis mai sus, nu ne-am dus pana acum, ci am ales sa mai asteptam pana va merge si ne vom intelege cat de cat.

6. Din punctul meu de vedere nu as fi plecat , in special in alta tara, asa devreme , inainte de a fi full vacinat . Drumul e doar un inconvenient de 8 ore, care poate fi manageriat cu putina indemanare si depasit cu minimum de stress pentru copil .
    Alt inconvenient e scoaterea copilului din programul lui . Asta poate fi o problema pe termen lung la copilul mic . Si nu ai cum sa o eviti in deplasare , plus schimbarea de fus orar .
    Asa ca in locul tau as fi zis tot pas dar din motive diferite ­čśë

Las─â un r─âspuns

Completeaz─â mai jos detaliile tale sau d─â clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul t─âu WordPress.com. Dezautentificare / Schimb─â )

Poz─â Twitter

Comentezi folosind contul t─âu Twitter. Dezautentificare / Schimb─â )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul t─âu Facebook. Dezautentificare / Schimb─â )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul t─âu Google+. Dezautentificare / Schimb─â )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: